Peťa z Prošikulky.cz

26. 1. 2018

Objednali jste střih nebo návod z e-shopu a nevíte kdy a jak vám dorazí? Pro zasílání dotazů a komentování je nutné se přihlásit tady: Můj účet. Mějte se hezky, Peťa

_petra_

26. 1. 2018

Dobrý večer,
Včera jsem si u vás objednávala střih na kabátek a nepřišly mi žádné podklady k platbě. Chtěla jsem se tedy zeptat jakým způsobem se u Vás objednává.

Děkuji za odpověď

Peťa z Prošikulky.cz

26. 1. 2018

Dobrý den. Vaši objednávku v systému v pořádku evidujeme, podívejte se prosím do spamu, jestli Vám e-mail s podklady k platbě nespadl tam, bohužel se to občas stane. Děkuji, hezký víkend, Peťa

Švadlenka

26. 1. 2018

Dobrý den,

23.1. jsem si u Vás zakoupila střih na šaty, číslo objednávky – 11638. Střih mi zatím nepřišel, tak jsem se chtěla jen ujistit, zda jsem Vám dala správný email.

Děkuji za odpověď

Peťa z Prošikulky.cz

26. 1. 2018

Dobrý den, platba k Vaší objednávce v pořádku dorazila 24.1. a Vaše objednávka byla obratem vyřízena. V e-mailu, který jste zadala do objednávky, byl skutečně překlep, proto Vám pravděpodobně nepřišlo žádné potvrzení objednávky ani potvrzení o vyřízení Vaší objednávky s odkazem pro stažení střihu. Na Vaši opravenou e-mailovou adresu jsem nyní zaslala odkaz pro stažení střihu. Mějte se hezky, pěkný víkend, Peťa

Švadlenka

12. 3. 2018

Dobry den,
objednala jsem si Vase strihy a poslala z banky potvrzeni o platbe, bylo by mozne je behem dneska poslat? Jdeme v sobotu na oslavu k babicce a rada bych si saty stihla usit,
moc dekuju a preju pekny den, Eva

Peťa z Prošikulky.cz

12. 3. 2018

Dobrý den Evo, protože je celý proces zpracování objednávky včetně fakturace plně automatizován, nejde v systému objednávku nijak obejít a vyřídit jí, pokud na účtu nemáme platbu. Navíc takovéto vyřizování objednávek je o mnoho rychlejší a efektivnější, než kdyby se objednávky vyřizovaly jednotlivě ručně, mohlo by také dojít k lidskému pochybení a platbu v tom množství třeba přehlédnout... Rychlost vyřízení objednávky tak závisí pouze na tom, jak rychle mezi sebou banky převod uskuteční. Většinou to bývá do následujícího pracovního dne (některé banky zaúčtovávají převody dokonce ještě ten samý den). Ve výjimečných případech je možné zaslat střih pouze po domluvě v příloze e-mailu. Pokud na střih opravdu spěcháte, napište mi prosím na e-mail peta@prosikulky.cz Mějte se hezky, Peťa

iva.birnbaumova

23. 3. 2018

Dobry den,strihy mi dorazily na e-mail rychle,vse slo hezky stahnout do PC,az na jeden.Strih na damske leginy-,pise mi to,ze neplatny odkaz ke stazeni-prejdete do obchodu.leginy jsem kupovala jako set s detskymi.predem dekuji za odpoved,hezky den.

Peťa z Prošikulky.cz

23. 3. 2018

Dobrý den paní Košvancová, ano, toto se děje v případě, že si chcete střih stáhnout z potvrzovacího e-mailu až po delší době (většinou po 14 dnech a déle) a střih byl mezitím aktualizován, nebo jsem do střihu doplnila nějaké informace, jako je to v případě dámských legíny. Toto se děje většinou jen výjimečně, ale proto je vhodné se stažením střihu neotálet. Nic se ale neděje, v takových případech mi stačí napsat na e-mail, že jste dříve střih stáhnout nestihla a já Vám jej obratem pošlu znovu. Na Váš e-mail jsem před malou chvílí střih ještě jednou zalala, věřím, že nyní bude vše v pořádku. Děkuji za pochopení, mějte se hezky, Peťa

petragottw

17. 4. 2018

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda jste neuvažovala o vytvoření možnosti tisknout střihy ve větším formátu na plotru, odpadlo by tak stříhání a lepení střihu.

Děkuji za odpověď Petra

Peťa z Prošikulky.cz

17. 4. 2018

Dobrý den Peti, tato možnost u nových střihů již je. Nové střihy od začátku letošního roku jsou také zasílány ve formátu A0 v PDF :) Do starších střihů bude velký formát postupně přidáván dodatečně. Mějte se hezky, Peťa

59.23

2. 5. 2018

Dobrý den, chci se zeptat proč se mi po přihlášení do Můj účet nezobrazují v odkazu Stažení moje již zakoupené střihy? Děkuji za odpověď

Peťa z Prošikulky.cz

2. 5. 2018

Dobrý den, důvodů může být několik, nejčastějším důvodem bývá to, že zákazník provede registraci až poté, co udělal objendávku. Napište mi prosím na e-mail peta@prosikulky.cz Vaši e-mailovou adresu nebo Vaše jméno, abych to mohla prověřit. Hezký den, Peťa

simona.videcka

18. 6. 2018

Dobrý den,
koupila jsem si střih na dětské šortky a bermudy, ale ať hledám jak hledám, střih jsem po stažení nenašla...

Simona

Peťa z Prošikulky.cz

18. 6. 2018

Dobrý den Simono, Vaše platba se někde trošku zasekla, proto byla objednávka nevyřízena. Nyní je vše v pořádku a již byste měla v e-mailu mít potvrzení s odkazem pro stažení střihu. Mějte se hezky, Peťa

simona.videcka

18. 6. 2018

Dobrý večer paní Petro,

PDF soubor jsem si již stáhla po zaplacení, nicméně přiložené PDFka obsahují jen instrukce ke střihu a šití a samotný střih tam není?! Nebo jsem něco přehlédla?


Simona

Peťa z Prošikulky.cz

18. 6. 2018

Dobrý den Simono, vloudila se mi tam chybka a byl v produktu byl nahráno opravdu pouze informační PDF. Už jsem to opravila a na e-mail jsem Vám zaslala odkazy pro satžení střihu. Děkuji za upozornění a omlouvám se za komplikace. Děkuji za pochopení, mějte se hezky, Peťa

n.martinka

22. 10. 2018

Dobrý den,

v březnu jsem si u vás koupila několik střihů. Jedním z nich byl dětský softshellový kabátek.
Aktuálně bych potřebovala překontrolovat střih, protože mi ve výtisku chybí kapsový váček. Když se ovšem podívám na odkaz, nelze ani tento střih (ani jiný zakoupený) znovu stáhnout a upozorní mne stránka Žádný soubor definován Přejděte do obchodu.
Dejte mi prosím vědět.

Děkuji
Martina

n.martinka

22. 10. 2018

Opravuji kapsový váček. Ten ve střihu není, nenašla jsem stojáček.
Děkuji
M.

Peťa z Prošikulky.cz

23. 10. 2018

Dobrý den Martino, střih byl aktualizován, proto Vám původní střih již stáhnout nejde. V průběhu doby bylo aktualizováno více střihů, proto je možné, že se to týká právě těch, které jste zakoupila. Abych se na Vaši objednávku mohla podívat, potřebovala bych vědět Vaši e-mailovou adresu nebo číslo objednávky. Napište mi prosím přímo na mail peta@prosikulky.cz, ať si Vaše osobní údaje neposíláme tady, ve veřejné diskuzi. :) Hezký den, Peťa

ivuska.ivka

30. 5. 2019

Dobrý den, min. rok jsem si u vás objednávala střih na dětskétrikoz přinechanými rukávy, bohužel už mi nejde stáhnout ani z mejlu. Jakje to možné? Děkuji

dejva

30. 5. 2019

Dobrý den, došlo k nějaké chybě v systému, přístup k souboru ke stažení máte obnoven a v mailu nový odkaz ke stažení, stejně tak nyní střih najdete ve svém účtu. Omlouvám se za komplikace Prošikulky.cz

mariamiznerova

13. 4. 2020

Dobrý deň, prosím vás ak by som si chcela objednať strih zo Slovenska ako je to s platbou? Máte FIO banku takže by nemal byť problém. Neviem ako je to s poplatkami.

Mária Míznerová

Peťa z Prošikulky.cz

13. 4. 2020

Dobrý den, při objednávce ze Slovenska se prosím ujistěte, že se Vám eshop přepl do EUR - mělo by se to stát automaticky, případně je v menu přepnutí měny. Platbu si můžete vybrat kartou, je to nejjednodušší a střihy máte ihned, platba kartou je vždy zdarma. V případě platby převodem se platí na náš EUR účet ve Fio bance, u nás jsou převody zdarma, ale záleží na poplatcích Vaší banky, zda Vám za EUR platbu do ČR účtuje nějaký poplatek, na naší straně žádný není.